Tapaaminen 6 (Käyttöliittymän mockup)
- Käyttöliittymän prototyyppi
Luento
Paavon luento prototyypeistä, mockupeista sekä wireframeista:
Kotona
- Heli Sutisen lopputyö aiheesta
- Nordstrom Innovasion Lab
- Service Design Tools
- Mockup
- Rough Prototyping
- Service Prototype
- Experience Prototype
- Group Sketching
- Wireframing, prototyping and mockuping
- Tutustu termeihin
- Wireframe
- Prototype
- Mockup
- https://www.gv.com/sprint/
- [UxChecklist](uxchecklist
- Jeff Gothelf: Lean UX
Labrassa/Kotona
Harjoitustehtävä:
Etene ratkaisupolkua ja työstä harjoitustehtävää sen pohjalta.
- Tutustuminen Mockup-työvälineisiin
- Figma-demo
- Paavon vanhempi FluidUI-demo
- Oman prototyypin aloittaminen
- Prototyypissä pitäisi olla
- Useita näkymiä (vähintään 3) joiden välillä linkitys
- Otsikoi näkymät hyvin!
- Proto tulee olla linkitettynä vaatimusmäärittelyyn
Figma-demo: